.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار اعضای کمیسیون عمران مجلس با هاشمی رفسنجانی

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله کشور، سیاست های کلی و اصل 44، نقش بخش خصوصی و سرمایه های موجود در این بخش را در اجرای سریعتر طرح های عمرانی بسیار با اهمیت خواند و افزود: طرح های بزرگ عمرانی و زیربنایی را طبق اصول برنامه چهارم می توان به بخش خصوصی واگذار کرد؛ چرا که این بخش از توانمندی لازم برای ساختن زیربناهای کشور برخوردار است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی برقراری تعامل مثبت و سازنده با کشورهای جهان بر مبنای عزت را یکی از نیازهای کنونی کشور برای جذب سرمایه گذاری های خارجی و ثروت ایرانیان خارج از کشور خواند و تاکید کرد: بعد از جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی این راه تجربه شد و پاسخ خوبی نیز به آن داده شد؛ چرا که توانستیم برای اجرای طرح های بزرگ عمرانی خود اعتبارات بسیاری از سایر کشورها جذب کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش مجلس و کمیسیون عمران را در بررسی، کارشناسی و تصویب طرح های اقتصادی، به خصوص هدفمند کردن یارانه ها مهم و خطیر توصیف کرد و گفت: نمایندگان مجلس در موقعیت حساس کنونی می توانند با درایت، صراحت و شجاعت، طرح های اقتصادی را بررسی و آینده اقتصادی شفاف، روشن و کم هزینه ای را برای کشور رقم بزنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان آمادگی مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای کمک و مشورت در طرح های عمرانی و اقتصادی مجلس اعلام کرد.

در ابتدای این دیدار آقایی و مهندس مقیمی رئیس و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گزارشی از اوضاع اقتصادی طرح ها و برنامه های عمرانی در دست بررسی مجلس ارائه دادند./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.